Skip to main content

I over et år har vi sammen med Familieretshuset udviklet og tilpasset vores WFP-kernesoftware, så den nu er målrettet til at understøtte de behov, Familieretshuset har til effektiv mødebooking og ressourceplanlægning.

Direktør for Familieretshuset, Andreas Berggren, udtaler: ”Vi har haft et rigtig godt samarbejde med Edora, og jeg er meget glad for, at det lykkedes os at komme i mål med en så kompleks løsning. Jeg ser frem til at fortsætte samarbejdet om at drive og videreudvikle WorkForce Planner og gøre brug af de muligheder, der ligger i systemet, samt de erfaringer, Edora har gjort sig hos andre kunder.”

Direktør for Familieretshuset, Mads Hedegaard forklarer:  “Jeg må bare konstatere, at når både kunde og leverandør arbejder agilt, bliver to plus to meget mere end fire. Med den tilgang, Familieretshuset har haft i udviklingsprojektet, fx i forbindelse med hurtige afklaringer og med topledelsesfokus, har det været let at opfylde Edoras forpligtelse til at levere en robust og sikker løsning med fokus på brugervenlighed. Det, at vi er er kommet så godt i mål, kan kun lade sig gøre, hvis alle arbejder mod det fælles mål.”

Samarbejdet mellem Edora og Familieretshuset har sigtet efter yderligere digitalisering og optimering af arbejdsgangene for mødeplanlægning, hvilket er en stor og vigtig opgave i forhold til Familieretshusets kerneydelse, som bl.a. indebærer at holde møder med borgere.

Den leverede IT-løsning omfatter udvikling, implementering, vedligeholdelse og support af et mødebookingsystem, der effektivt håndterer mødeplanlægning for Familieretshusets kerneopgaver. Løsningen dækker 700 interne brugere og er integreret med Familieretshusets øvrige systemer. Desuden inkluderer leverancen idriftsættelse og uddannelse af forskellige brugergrupper for at styrke brugernes evne til at udnytte systemet optimalt.

’Den vellykkede idriftsættelse af IT-løsningen markerer et vigtigt skridt mod en mere effektiv måde at planlægge møder på. Systemet giver her og nu Familieretshuset flere og nye muligheder for mere automatisering, både ift. planlægning og ift. kommunikation til og med borgerne.

”I Edora ser vi frem til at fortsætte samarbejdet og til at støtte Familieretshusets mission om at sikre trivsel og støtte familier i Danmark,” afslutter Mads Hedegaard.