Er du god til at tage kunden i hånden og har du flair for systemer, og trives du i en stilling, hvor du arbejder tæt sammen med både udviklere og supportere, så er du måske vores nye kollega!
Vi har travlt i Edora, og vi søger derfor en imødekommende kollega, som vil være med til at sætte scenen for support af ny løsning. I den forbindelse har vi brug for en kollega, som har kundens behov i fokus og motiveres af at samarbejde med både udviklere, forretningen og kunden.
Edora er en traditionel IT-virksomhed med speciale i udvikling af IT-løsninger, der automatiserer arbejdsgange og giver overblik på tværs af koncerner og forvaltninger. Vi har mange års erfaring med udvikling, drift og support af IT-løsninger til det offentlige, og vi leverer bl.a. SaaS løsninger til mere end 60 kommuner.
Om stillingen:
Du bliver en del af teamet Support og Service, som består af 7 kollegaer med forskellig erfaring og baggrund. Det er vigtigt for os, at det skal være sjovt at gå på arbejde, og vi søger derfor en kollega, som har lyst til at bidrage til teamet og den gode stemning, men som også har fagligheden i orden.
IT-løsningen, som du skal være med til at supportere, hedder NemRefusion, og har til formål at håndtere anmeldelse af sygefravær og anmodning om refusion og tilskud mv. Din primære arbejdsopgave bliver, såvel telefonisk, som email support til brugerne af løsningen, drive fejl mellem udvikling, kunden og eventuelt tredjeparts leverandører samt overholde servicemål overfor kunderne ud fra prioriteter. Dine øvrige arbejdsopgaver omfatter:
- Prioritere og følge op på incidents samt orientere interessenter
- Udføre Root Cause Analyse
- Udarbejde driftsrapport
- Udføre Problem Management, herunder klæde forretningen på ift. ændringer der forbedrer brugeroplevelsen og mindsker behovet for support
Hvem er du?
Vi forestiller os, at du minimum har et par års erfaring fra en lignende stilling eller kender til procedurer og arbejdsgangen i en supportafdeling. Du har flair for it-løsninger og trives i en udadvendt rolle, hvor kundepleje og samarbejdsrelationer er i fokus, og så er du:
- Ansvarsbevidst
- Gode empatiske og smilene kommunikative evner, såvel i telefonen som på skrift
- Befinder sig godt i en dynamisk virksomhed, i en flad organisation med højt til loftet
- Teamplayer
- Serviceminded med fokus på løsninger
- Humørfyldt
Det er desuden en fordel, hvis du har:
- God teknisk forståelse, som gør, at du ubesværet kan kommunikere med både udviklere, kunder og andre supportere
- Certificering eller kendskab til ITIL
Vi tilbyder:
Det er vigtigt for os, at du udvikler dig i jobbet og bevæger dig i den retning som motiverer dig. Det kan både ske ved kurser og certificeringer og selvfølgelig arbejdsopgaver.
Du kan se frem til at samarbejde med ca. 60 dygtige og kompetente kollegaer i de skønneste omgivelser på Charlottenlund Slot, hvor vi har en sund og lækker frokostordning. Ved opstart vil du gennemgå et grundigt introduktionsforløb til organisationen, hvor du kommer rundt i hele virksomheden og bliver præsenteret for alle afdelinger. Vi prioriterer et uformelt, sjovt og lærerigt arbejdsmiljø med mulighed for at få indflydelse. Derudover er Edora en social arbejdsplads, hvor vi hygger os sammen og løbende har sociale arrangementer og fredagsbar.
Praktiske detaljer
Der er tale om en fast stilling på fuld tid, som vi ønsker besat hurtigst muligt.
Kunne du tænke dig at blive en del af Edora, så send et par linjer om dig selv og dit CV hurtigst muligt til leb@edora.dk og senest den 13. april 2022.
Vi afholder samtaler løbende og ansætter, når det rette match er fundet. Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte vores Support Manager, Leif Bramsing på telefon 44 12 77 26.
Vi glæder os til at høre fra dig.