Leverandørplatformen

“Jeg vil godt kvittere for det samarbejde, vi har haft med Edora. Det hører til sjældenhederne, at vi søsætter et så stort udviklingsprojekt med så få fejl og bump på vejen. Tak til Edora for det flotte arbejde.”

Anders LungholdtDigitaliseringschef i Københavns Kommune

Leverandørplatformen

Edora har lanceret sammen med Københavns Kommune en platform ved navn Leverandørplatformen. Platformen integrerer kommunens økonomi- og fagsystem med den fællesoffentlige infrastruktur og giver styring af ordrer, afrapportering og fakturering. Leverandørerne får en portal, hvor de løbende kan rapportere leverede mængder, progression og udbytte for den enkelte borger.

  • Kontraktstyring:
    Forvaltningen indtaster leverandørrammekontrakter i platformen med priser, afregningsmetoder (pr. time, dag, konsultation, forløb mv.) samt hvordan og hvor ofte leverandøren skal
    afrapportere via leverandørrapporter.
  • Ordre- og faktureringsmodul:
    Jobcentrene kan bestille ydelser, aftale priser og mængder ved leverandørerne og løbende monitorere på, at ydelserne leveres. Løsningen danner automatisk fakturagrundlaget, så leverandørerne kan afregne jobcentret.
  • Kommunikationsmodul:
    Forvaltningen og leverandørerne kan let og sikkert kommunikere og udveksle dokumenter med hinanden omkring borgerne. Det er altså slut med manuelle e-mails og udokumenterede aftaler.
  • Rapportering og fraværsregistrering:
    Leverandørerne registrer løbende fremmøde, udbytte, progression og
    status i form af leverandørrapporter for den enkelte borger, og de sendes til godkendelse hos forvaltningen. Først når en leverandørrapport er godkendt, kan denne indgå i et fakturagrundlag.

Virksomheds- og Leverandørplatformen hjælper jer med:

Leverandørstyring

Brugervenlig, smidige
og automatiserede
arbejdsgange.

Lettere samarbejdet

Frigør ressourcer til
kerneopgaven
ved sikker kommunikation
mellem IT-systemer.

Compliance

Compliance i forhold
til GDPR med sikker og
journaliseret
kommunikation.

Ledelsesinformation

Ledelsesinformation,
økonomisk styring og
overblik.

Kontakt Leif

Vil I vide mere om, hvad Leverandørplatformen kan gøre for jeres kommune, er I velkommen til at kontakte Account Manager, Leif Westmark på +45 44 12 97 43 eller lmw@edora.dk