Skip to main content

LeverandørPlatformen i Københavns Kommune

I tæt samarbejde har Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen (BIF) i Københavns Kommune har Edora udviklet LeverandørPlatformen.

LeverandørPlatformen sikrer den digitale understøttelse, når en borger sendes i et tilbud:

  • Leverandørerne kan aflevere progressions rapporter på borgeren direkte på borgerens sag i Fasit
  • Leverandøren og sagsbehandleren kan skrive GDPR-sikkert uden sikker-mails, der manuelt skal arkiveres på borgerens sag.
  • Leverandøren fakturer for leverede ydelser direkte i LeverandørPlatformen. LeverandørPlatformen kender de økonomiske aftaler fra Fasit og dermed faktureres der altid jf. placeringen i Fasit.

+ 20.000 placeringer godkendt af Leverandørerne i 2023

+ 400 tilbud kører automatisk mellem Fasit, LP og økonomisystemet

28 mio. kr. håndteret månedeligt i 2023 fordelt ud på 5.500 fakturaer

+2.500 rapporter leveret i Fasit om måneden

GDPR-compliance ift. informationsudveksling mellem parterne

Københavns Kommune bruger 30 min om måneden på at håndtere en Leverandørfaktura.

Jeg vil godt kvittere for det samarbejde, vi har haft med Edora. Det hører til sjældenhederne, at vi søsætter et så stort udviklingsprojekt med så få fejl og bump på vejen. Tak til Edora for det flotte arbejde.

Anders Lungholtdaværende digitaliseringschef
Spørgsmål?

Ring til Lasse

Kontakt Lasse Just  +45 22 49 88 10 og hør mere om, hvordan LeverandørPlatformen kan skabe værdi for jer.

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.