Skip to main content

Er du god til at tage kunden i hånden og har du en god empatisk tilgang med flair for SaaS-software, samt solide kommunikative evner i skrift og tale? Trives du i en dynamisk stilling med mange bolde i luften og med et tæt samarbejde med flere interessenter på forskellige niveauer?

Vi søger dig, som vil være med til at sætte scenen for support af vores SaaS produkter, og som har kundens behov i fokus, samt motiveres af at samarbejde med både udviklere, forretningen og kunden.

Om afdelingen

Du bliver en del af Support og Service, som består af 7 kollegaer med forskellig erfaring og baggrund. Da det er vigtigt for os, at det er sjovt at gå på arbejde, skal du have lyst til at bidrage med den gode stemning, men stadig have fagligheden i orden.

Din primære arbejdsopgave bliver, såvel telefonisk, som e-mail 1-level og evt. 2-level support til brugerne af SaaS-produkterne, drive incidents- og service request mellem de forskellige interessenter, samt overholde servicemål overfor kunderne ud fra prioriteter. Dine øvrige arbejdsopgaver omfatter bl.a.:

  • Assistere med administrative ad-hoc opgaver
  • Intern support

Vi forestiller os, at du er uddannet indenfor Data og kommunikation med IT Supporter som linje, eller at du minimum har et 2-5 års erfaring fra en lignende produktsupport stilling, samt kender til procedurer og arbejdsgangen i en supportafdeling. Du har flair for it-løsninger og trives i en empatisk og udadvendt rolle, hvor kundepleje og samarbejdsrelationer er i fokus.

Vi forventer at du genkender følgende om dig selv:

  • Ansvarsbevidst
  • Gode empatiske og smilene kommunikative evner, såvel i telefonen som på skrift
  • Solidt, behersker Dansk og Engelsk i skrift og tale
  • Befinder sig godt i en dynamisk virksomhed, med en flad organisation og højt til loftet
  • Teamplayer
  • Serviceminded med fokus på løsninger fremfor begrænsninger
  • Humørfyldt og nysgerrig

Det er desuden en fordel, hvis du har:

  • God teknisk forståelse, som gør, at du ubesværet kan kommunikere med forskellige interessenter på flere forskellige niveauer
  • Certificering eller kendskab til ITIL
  • Kendskab til SQL, XML, Json, SaaS, Azure DevOps, Ticketsystem, SLA

Det er vigtigt for os, at du udvikler dig i jobbet og bevæger dig i den retning som motiverer dig. Det kan både ske ved kurser og certificeringer og selvfølgelig arbejdsopgaver.

Om Edora

Du kan se frem til at samarbejde med ca. 60 dygtige og kompetente kollegaer i de skønneste omgivelser på Charlottenlund Slot, hvor vi har en sund og lækker frokostordning. Ved opstart vil du gennemgå et grundigt introduktionsforløb til organisationen, hvor du kommer rundt i hele virksomheden og bliver præsenteret for alle afdelinger. Vi prioriterer et uformelt, sjovt og lærerigt arbejdsmiljø med mulighed for at få indflydelse. Derudover er Edora en social arbejdsplads, hvor vi hygger os sammen og løbende har sociale arrangementer og fredagsbar.

Der er tale om en fast stilling på fuld tid, som vi ønsker besat hurtigst muligt. Kunne du tænke dig at blive en del af Edora, så send et par linjer om dig selv og dit CV hurtigst muligt til job@edora.dk

Kontaktinfo

Vi afholder samtaler løbende og ansætter, når det rette match er fundet. Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte vores Support Manager, Leif Bramsing på telefon 44 12 77 26.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Vi hylder FN’s Verdenserklæring om Menneskerettigheder og giver lige muligheder for alle kvalificerede kandidater ifm. vores rekrutteringsproces. Vi ved, at kombinationen af talent, faglighed og diversitet tilsammen udgør det bedste fundament for et firma – og for os hver især som kollegaer og mennesker. Sammen skaber vi dagligt arbejdsglæde og de rigtige, gode løsninger for vores kunder.

Kontakt

Administration +45 22 49 88 19