IT-supporter

Er du god til at tage kunden i hånden og har du en god empatisk tilgang med flair for systemer, samt solide kommunikative evner i skrift og tale og ikke mindst teamspirit? Trives du i en dynamisk stilling, med mange bolde i luften og med et tæt samarbejde med flere interessenter på forskellige niveauer? Så er du måske vores nye kollega!

Vi har travlt i Edora, og vi søger derfor en imødekommende kollega, som vil være med til at sætte scenen for support af vores SaaS løsninger. I den forbindelse har vi brug for en kollega, som har kundens behov i fokus og motiveres af at samarbejde med både udviklere, forretningen og kunden.

Edora er en traditionel IT-virksomhed med speciale i udvikling af IT-løsninger, der automatiserer arbejdsgange og giver overblik på tværs af koncerner og forvaltninger. Vi har mange års erfaring med udvikling, drift og support af IT-løsninger til det offentlige, og vi leverer bl.a. SaaS-løsninger til mere end 60 kommuner.

Om stillingen

Du bliver en del af teamet Support og Service, som består af syv kollegaer med forskellig erfaring og baggrund. Det er vigtigt for os, at det skal være sjovt at gå på arbejde, og vi søger derfor en kollega, som har lyst til at bidrage til teamet og den gode stemning, men som også har fagligheden i orden.

Din primære arbejdsopgave bliver, såvel telefonisk, som e-mail 1-level og evt. 2-level support til brugerne af løsningerne, drive incidents- og service request mellem de forskellige interessenter, samt overholde servicemål overfor kunderne ud fra prioriteter.
Dine øvrige arbejdsopgaver omfatter bl.a.:

  • Prioritere og følge op på incidents samt orientere interessenter
  • Assistere med administrative ad-hoc opgaver
  • Intern support
  • Opsætning af computere, mobil, arbejdspladser mv.

Hvem er du?

Vi forestiller os, at du er uddannet indenfor Data og kommunikation med IT-supporter som linje, eller du minimum har 2-5 års erfaring fra en lignende stilling, samt kender til procedurer og arbejdsgangen i en supportafdeling. Du har flair for IT-løsninger og trives i en empatisk og udadvendt rolle, hvor kundepleje og samarbejdsrelationer er i fokus.

Vi forventer at du genkender følgende om dig selv:

  • Ansvarsbevidst
  • Gode empatiske og smilende kommunikative evner, såvel i telefonen som på skrift
  • Behersker dansk og engelsk i skrift og tale
  • Befinder sig godt i en dynamisk virksomhed i en flad organisation med højt til loftet
  • Teamplayer
  • Serviceminded med fokus på løsninger
  • Humørfyldt

Det er desuden en fordel, hvis du har:

  • God teknisk forståelse, som gør, at du ubesværet kan kommunikere med forskellige interessenter, herunder udviklere, forretningsanalytikere, kunder, eksterne samarbejdspartnere og andre supportere
  • Certificering eller kendskab til ITIL
  • Kendskab til SQL, XML, Json, SaaS, Azure DevOps, Ticketsystem, SLA

Vi tilbyder:

Det er vigtigt for os, at du udvikler dig i jobbet og bevæger dig i den retning som motiverer dig. Det kan både ske ved kurser og certificeringer og selvfølgelig arbejdsopgaver.

Du kan se frem til at samarbejde med ca. 60 dygtige og kompetente kollegaer i de skønneste omgivelser på Charlottenlund Slot, hvor vi har en sund og lækker frokostordning. Ved opstart vil du gennemgå et grundigt introduktionsforløb til organisationen, hvor du kommer rundt i hele virksomheden og bliver præsenteret for alle afdelinger. Vi prioriterer et uformelt, sjovt og lærerigt arbejdsmiljø med mulighed for at få indflydelse. Derudover er Edora en social arbejdsplads, hvor vi hygger os sammen og løbende har sociale arrangementer og fredagsbar.

Praktiske detaljer

Der er tale om en fast stilling på fuld tid, som vi ønsker besat hurtigst muligt. Kunne du tænke dig at blive en del af Edora, så send et par linjer om dig selv og dit CV hurtigst muligt via Jobindex: https://www.jobindex.dk/jobannonce/458480/it-supporter-til-virksomhed-i-vaekst
Vi afholder samtaler løbende og ansætter, når det rette match er fundet. Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte vores Support Manager, Leif Bramsing på telefon 44 12 77 26.
Vi glæder os til at høre fra dig.

Vi hylder FN’s Verdenserklæring om Menneskerettigheder og giver lige muligheder for alle kvalificerede kandidater ifm. vores rekrutteringsproces. Vi ved, at kombinationen af talent, faglighed og diversitet tilsammen udgør det bedste fundament for et firma – og for os hver især som kollegaer og mennesker. Sammen skaber vi dagligt arbejdsglæde og de rigtige, gode løsninger for vores kunder.