Skip to main content

Leverandør Platformen

Klar til at slippe for manuelle arbejdsgange, tunge fakturahåndteringer og bøvlet journalisering? Med LeverandørPlatformen får I dokumenterede besparelser – og mere tid til kerneopgaven allerede fra dag ét.

Skaber værdi for hele virksomheden

Sagsbehandleren

Sparer 30-60 min. pr. dag på journalisering og administration

Bogholderen

Sparer 3 min. pr. faktura ift. kontrol, afstemning og udbetaling

Juristen

Compliance vedrørende borgernes data

Ledelsen

Let kontrol over budgetter og udgifter til leverandører

Leverandøren

Nem kommunikation med borgerens sagsbehandler

Sagsbehandleren

Økonomimedarbejderen

Juristen

Ledelsen

Leverandøren

Download vores Whitepaper

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

Leverandørstyring

Brugervenlig, smidige og automatiserede arbejdsgange.

Samarbejde

Frigør ressourcer til kerneopgaven ved sikker kommunikation mellem IT-systemer.

Compliance

Overholdelse af GDPR Gennem sikker og dokumenteret kommunikation

Administrativt indsigt

Ledelsesinformation, økonomisk styring og overblik.

Vil du vide mere om LeverandørPlatformen?

Kontakt Anton Møller, Head of LP, hvis i vil høre mere om, hvad Leverandørplatformen kan gøre for jeres kommune.

Kontakt

Administration +45 22 49 88 19