Sagsbehandleren
Sparer 30-60 min. pr. dag på journalisering og administration
Træt af at håndere leverandørfakturaer manuelt? Træt af at sikrer den nødvendige journaliseringspligt og kontrollere/overvåge budgetter og udgifter?
Så er LeverandørPlatformen (LP) noget for jer!
Sparer 30-60 min. pr. dag på journalisering og administration
Sparer 3 min. pr. faktura ift. kontrol, afstemning og udbetaling
Compliance vedrørende borgernes data
Let kontrol over budgetter og udgifter til leverandører
Nem kommunikation med borgerens sagsbehandler
Fjern sikkermail-korrespondancer med Leverandøren og den sure journaliseringspligt fra sagsbehandlernes ikke-borgernære opgaveliste. Overlad det i stedet til LP, så sagsbehandlerne har mere tid til borgerne. LP leverer alle informationer vedr. borgerens forløb hos leverandøren på et sølvfad i LP og fagsystemet.
Slut med at gennemgå alle leverandørernes månedlige fakturaer. Automatisér i stedet processen via LeverandørPlatformen, og brug ressourcerne på kerneopgaverne. LeverandørPlatformen genererer det nøjagtige fakturagrundlag og overfører det direkte til jeres økonomisystem, klar til udbetaling til leverandørerne.
Gør din jurist glad ved at implementere LP i jeres arbejdsprocesser. LP sikrer nemlig at personfølsomme oplysninger håndteres korrekt mellem jer og leverandøren, ligesom at hele processen fra en ordre oprettes, til pengene er overført til leverandørens konto, er IT-understøttet og GDPR-compliant.
Få det totale overblik over budgetter og udgifter til jeres leverandører? Overholdes budgetterne? Hvor mange bestilte ordre er ikke faktureret endu? Hvad bruger I på en specifikt Leverandørydelse?
Med LP er ledelsen få museklik fra det komplette overblik.
Tilbyd leverandørerne en platform, hvor de kan modtage og håndtere alle borgersager, og hvor de let kan kommunikere med borgerens sagsbehandler. Med LeverandørPlatformen er det slut med sikkermails, tunge kommunikationsveje og manuelle journaliseringsprocesser. LP giver dem et direkte talerør til borgerens kontaktperson.
Udfyld formularen herunder og modtag vores Whitepaper
LeverandørPlatformen (LP) sikrer ordrer, afrapportering, og faktureringsstyring når borgere sendes i forløb hos jeres leverandører og eksterne partnere. Med LeverandørPlatformen nedbringes administrationen for både sagsbehandlere, økonomimedarbejdere og jeres leverandører, så de kan fokusere på kerneopgaverne
Brugervenlig, smidige og automatiserede arbejdsgange.
Frigør ressourcer til kerneopgaven ved sikker kommunikation mellem IT-systemer.
Overholdelse af GDPR Gennem sikker og dokumenteret kommunikation
Ledelsesinformation, økonomisk styring og overblik.
Kontakt Lasse Just hvis i vil vide hvad Leverandørplatformen kan gøre for jeres kommune.
Support +45 72 30 10 11
Administration +45 22 49 88 19
Mail: kontakt@edora.dk
© Edora A/S 2024 I Charlottenlund Slot, Jægersborg Allé 1, 2920 Charlottenlund I CVR: 27 51 81 84
Made with ♡ by M-O-M Digital Agency
Edora A/S
Charlottenlund Slot
Jægersborg Allé 1
2920 Charlottenlund
CVR: 27 51 81 84