Skip to main content

Leverandør Platformen

Træt af at håndere leverandørfakturaer manuelt? Træt af at sikrer den nødvendige journaliseringspligt og kontrollere/overvåge budgetter og udgifter?

Så er LeverandørPlatformen (LP) noget for jer!

Skaber værdi for hele virksomheden

Sagsbehandleren

Sparer 30-60 min. pr. dag på journalisering og administration

Bogholderen

Sparer 3 min. pr. faktura ift. kontrol, afstemning og udbetaling

Juristen

Compliance vedrørende borgernes data

Ledelsen

Let kontrol over budgetter og udgifter til leverandører

Leverandøren

Nem kommunikation med borgerens sagsbehandler

Sagsbehandleren

Økonomimedarbejderen

Juristen

Ledelsen

Leverandøren

Download vores Whitepaper

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

Fokus på kerneopgaven

LeverandørPlatformen (LP) sikrer ordrer, afrapportering, og faktureringsstyring når borgere sendes i forløb hos jeres leverandører og eksterne partnere. Med LeverandørPlatformen nedbringes administrationen for både sagsbehandlere, økonomimedarbejdere og jeres leverandører, så de kan fokusere på kerneopgaverne

Leverandørstyring

Brugervenlig, smidige og automatiserede arbejdsgange.

Samarbejde

Frigør ressourcer til kerneopgaven ved sikker kommunikation mellem IT-systemer.

Compliance

Overholdelse af GDPR Gennem sikker og dokumenteret kommunikation

Administrativt indsigt

Ledelsesinformation, økonomisk styring og overblik.

Vil du vide mere om LeverandørPlatformen?

Kontakt Lasse Just hvis i vil vide hvad Leverandørplatformen kan gøre for jeres kommune.