Med Drift & Support hos Edora kan du slippe for besværet ved selv at skulle opretholde faglig ekspertise og et supportberedskab

Mads HedegaardDirektør i Edora

Høj service tilpasset jeres behov

Edora tilbyder almindelige support- og/eller driftsaftaler på Windows-baserede netværksløsninger indeholdende alle elementer. Vi tilbyder ydelser som installation, drift, vedligehold, hardware, software og remote overvågning. Vi laver enkle og gennemskuelige aftaler med vores kunder, som indeholder alt, der har med kundens netværk at gøre indenfor en fast ramme, så det er simpelt at budgettere med.

Løsningen tilpasses jeres behov, og i hvert enkelt tilfælde vurderer vi i samarbejde med jer, hvilke elementer og ydelser en sådan aftale skal indeholde. Vi starter altid et nyt kundesamarbejde op med en gennemgribende gennemgang af kundens IT installation, således alle elementer i installationen dækkes ind.

Vi sætter en ære i at tilpasse løsninger, der passer til de flestes behov. De løsninger vi tilbyder, kan anvendes ved netværk med 1-100 brugere. Ved større netværk kontakt os for yderligere information.

  • Ingen længerevarende aftaler – kun 6 måneders binding
  • Mulighed for at skalere op og ned efter behov
  • Intet behov for investeringer
  • Fast aftale med budgetterbare udgifter
  • Dygtige, erfarne og certificerede konsulenter

Læs mere om de kompetencer, vi kan byde ind med

Spørgsmål?

Ring til Mads

Kontakt Mads Hedegaard +45 21 26 05 50 og hør hvordan Edora kan hjælpe jer med drift og support af jeres løsninger.

  • Support og driftsaftaler
  • Installation, drift, vedligehold
  • Hardware, software og remote overvågning
  • Sourcingbeslutningen
  • Arkitektur
  • 1., 2. og/eller 3. level support