Case: WFP-booking på tværs af forvaltninger
Nem selvbooking af aftaler og check-in for borgere
Samlet overblik over aftaler og ressourcer
Blokplanlægning og kapacitetsstyring
WFP i Jobcentrene
- Ledelse og medarbejdere har hele tiden et samlet overblik over alle aftaler og ressourcer – både medarbejdere og mødelokaler
- Alle IT-systemer er aftaleopdateret med borgere, virksomheder, A-kasser og ikke mindst medarbejderne
- Med WFP kan man opsætte Online Tilbud, hvor de relevante ressourcer tilknyttes – både medarbejdere og mødelokaler
- Med Blok- og Skemaplanlægning kan arbejdsgangene planlægges, og medarbejdere hurtigt allokeres til andre områder i spidsbelastningsperioder
- Automatisk flow for kommunikation der sikrer, at alle mødets parter både interne og ekstene, får individuel og relevant information
WFP i A-kasser
Med WFP får A-kasserne et komplet booking- og planlægningssystem rettet mod den danske beskæftigelsesindsats.
Medlemmerne kan nemt booke deres aftaler online via jobnet.dk, egen hjemmeside, App eller andre kanaler, og A-kassen får et system, der effektivt kan håndtere kapacitetsstyring og ressourceplanlægning – ikke mindst i det tætte samarbejde med landets jobcentre.
WFP i Borgerservice
- Frit kanalvalg uanset hvorfra borgeren ønsker at booke aftaler eller bestille tid til fx nyt pas eller kørekort. Kanalen kan være et microsite på kommunens hjemmeside, Jobnet.dk, Borger.dk eller WFP App’en
- Med WFP på kommunens velkomstandere får borgeren mulighed for at melde fremmøde, trække nummer, tilmelde sig chancekø eller booke nye tider
- WFP Workview sikrer, at medarbejdere og ledelse hele tiden har overblik og kan se status på opgaverne i teamet
- Med WFP App får borgeren et samlet overblik over kommunens service og selvbetjeningsmuligheder lige ved hånden. App’en bliver skræddersyet til kommunen, der selv vælger hvilke tilbud, der skal ligge på den. Fx om App’en skal fungere, som en samlet indgang til alle kommunens selvbetjeningsmuligheder, eller om den skal dække et helt bestemt område, som fx obligatorisk selvbetjening i Borgerservice
WFP i Kultur & Fritid
WFP Kultur, Fritid og Ejendomme er en selvbetjeningsløsning, der gør det nemt for foreninger, virksomheder og borgere at låne/leje kommunale lokaler, idrætsfaciliteter og udstyr.
Løsningen henvender sig blandt andet til Kultur- og Fritidsforvaltninger, der ønsker en brugervenlig, digital selvbetjeningsløsning, der kan håndtere udlån af lokaler, herunder sæsonfordeling blandt kommunens foreninger, foreningsdatabase, foreningstilskud mv.
Løsningen henvender sig også til kommunale Ejendomscentre, der med WFP-løsningen får et samlet overblik over, hvornår og hvordan de kommunale faciliteter udlånes og dermed bedre mulighed for at styre adgang og driften af dem.
Spørgsmål?
Ring til Mads
Kontakt Mads Hedegaard +45 21 26 05 50 og hør mere om, hvordan I ville kunne bruge en WFP-løsning i jeres kommune.
Kontakt
Support +45 72 30 10 11
Administration +45 22 49 88 19
Mail: kontakt@edora.dk
© Edora A/S 2024 I Charlottenlund Slot, Jægersborg Allé 1, 2920 Charlottenlund I CVR: 27 51 81 84
Made with ♡ by M-O-M Digital Agency